Blue and gold glitter nail art


New nail art today, with just a touch of sparkle. Something I actually picked up from the photo archives, which you can tell by my photos. My thing for royal blue never ends, in fact I'm wearing it on my toes right now. It happens a lot.
Oggi nail art con un po' di sbrillucchio, presa dagli archivi e mai postata. Mi sveglio spesso con la fissa del royal blue, infatti anche adesso è sui miei piedini . Ovviamente poi ho dovuto aggiungere qualcosa per rendere la nail art più frizzante.

Blue and gold glitter nail art

For today's design I was inspired by a photo on pinterest, a nail art with nudes and bright colors. Instead of doing a french I switched the design and added glittery accents with striping tape. The blue is KIKO Cosmetics - 336 Electric Blue and the sparkly gold is China Glaze - I'm Not Lion.
Per il design di oggi mi sono ispirata a una foto su pinterest, una french con accento a righe colorato. Invece che fare una french orizzontale ho spostato l'accento in verticale, niente di particolare. Il blu è KIKO Cosmetics - 336 Electric Blue e l'oro glitter è China Glaze - I'm Not Lion.

Blue and gold glitter nail art
Blue and gold glitter nail art
Blue and gold glitter nail art
Blue and gold glitter nail art
Blue and gold glitter nail art

I'm Not Lion is one of my favorite China Glaze nail polishes. Gold glitters with a cold undertones are amazing, especially if they are opaque in just two coats. Hopefully my bottle will last forever. I highly recommend this one, a must-have in your stash.
I'm Not Lion è senza dubbio uno dei miei China Glaze preferiti. Non solo è un oro dai sottotoni freddi, ma è opaco in due passate. Spero di non finirlo mai. Se riuscite a trovarlo ve lo consiglio caldamente.

0 comments:

Post a Comment

 

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

FOLLOW ME

ADD ME ON BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

PAGEVIEWS