Kiko Cupcake 648 Pineapple: swatches and review

Good morning!

Long day today, the kind that makes you wish you could stay in bed and read, but I wanted to post a quick review before heading off to class. This is the last Kiko Cupcake review: 648 Pineapple.
Oggi giornata intensa, di quelle che passerei a letto leggendo un libro, ma prima di uscire volevo lasciare a voi qualcosa da leggere. Questa è l'ultima review Kiko Cupcake: 648 Ananas.

Kiko Cupcake 648 Pineapple

648 Pineapple is a lovely light yellow shade with orange and black particles which look more spherical compared to the particles in the other shades I've tried so far. The formula is light but goes on smooth and dries opaque in two coats.
648 Ananas è un giallo chiaro con particelle arancio e nere, quasi sferiche se le confrontiamo con quelle degli altri smalti che ho provato. La formula è sempre leggera ma si stende con facilità e raggiunge una coprenza perfetta in due passate.

Kiko Cupcake 648 Pineapple

Kiko Cupcake 648 Pineapple

Kiko Cupcake 648 Pineapple

Kiko Cupcake 648 Pineapple

Kiko Cupcake 648 Pineapple

Despite being my least favorite of the three I bought, I think that this shade is very pretty and light, perfect for sunny days. What throws me off a bit are the black particles, too much of a contrast. Of course, they named it pineapple for a reason. Hopefully my reviews have been helpful!
Nonostante sia la tonalità che meno mi è piaciuta delle tre, credo che il colore sia molto carino e adatto alle giornate di sole. Ciò che non mi entusiasma sono le particelle nere, un contrasto troppo forte con la base. Ovvio, è stato chiamato "ananas" per un motivo. Spero che le mie foto-recensioni vi siano state d'aiuto!

6 comments:

  1. Replies
    1. Yes, it's a very interesting shade. So springy.

      Delete
  2. molto molto carino ma il mio preferito resta quello azzurro che hai mostrato nell'articolo precedente ^_^ un bacione cara ciaooooooooooooo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anche io preferisco l'anice, ma forse ancora di più il pesca. Scelta difficile!

      Delete

 

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

FOLLOW ME

ADD ME ON BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

PAGEVIEWS